مشترک گرامی قوانین زیر شرایط سرویس دهی و خدمات هاست نتورک میباشد و کلیه خرید ها و مکاتبات و فاکتور های
پرداختی شما در هاست نتورک به منزله قبول کلیه قوانین زیر میباشدو تعهد به اجرا و قبول این قوانین میباشد
قوانین گارانتی
شرایط گارانتی 7 روزه:
گارانتی عودت 7 روز صرفا شامل سرویس های میزبانی(هاست دایرکت ادمین،سی پنل) که دوره پرداخت سالانه دارد و سرویس های نمایندگی (دایرکت ادمین،سی پنل) که دارای دوره پرداخت سالانه میباشند.
1- در صورتیکه مشترک تمایل به استفاده از گارانتی داشته باشد میبایست درخواست کتبی خود را از طریق تیکت تا حداکثر 7 روز از روز خرید به واحد فروش از طریق تیکت ارسال کند.
2- در زمان کنسلی سرویس در این دوره گارانتی در سرویس های ایران به ازای هر 5000 مگابایت استفاده از ترافیک مبلغ 2000 تومان از هزینه کسر میگردد.(در صورتیکه مصرف کمتر از 500 مگابایت باشد رایگان و بیش از 500 مگابایت حداقل 2000 تومان محاسبه میشود)
3- در صورتیکه انتقال برای مشترک انجام شده باشد هزینه انتقال مطابق 5 هزار تومان از مشترک کسر می گردد
4- با توجه به سرویس مشترک در صورت کنسلی تا قبل از 3 روز 5 درصد و بیش از 3 روز 7 درصد از هزینه کل سرویس( علاوه بر موارد 2 و 3 ) کسر می گردد.
شرایط گارانتی 15 روزه سرویس های میزبانی:
عودت مبلغ تا 15 روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
1-اختلال پیش بینی نشده در شبکه سرور و خرابی و عدم بررسی شرکت به مدت 72 ساعت کاری(این بند صرفا در صورت عدم رسیدگی شرکت و عدم دریافت پاسخ از طرف شرکت طی این دوره است)
2. مابقی شرایط عودت هزینه مانند گارانتی 7 روزه
قوانین میزبانی
1. هاست نتورک متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات ميزباني وب را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر، با توجه به فرمي كه كاربر ارسال مي كند، به وي ارائه نمايد
2 . در صورت مصرف بالا و یا ایجاد اختلال در پورت شبکه سرور های داخلی یا خارجی هاست نتورک در صورت امکان ابتدا اطلاع سپس در صورت عدم رسیدگی مشترک پورت را محدود و یا سرویس مشترک را قطع میکند مشترک موظف است به دلیل اشتراکی بودن پورت های شبکه ای سرور ها به صورت مجاز و تا حدی که موجب اختلال نشود مصرف داشته باشد در صورت عدم رعایت حد مجاز اشتراک سرویس قابل کنسل شدن از طرف هاست نتورک و هزینه سرویس غیر قابل عودت است
3. متقاضي متعهد مي گردد در طول مدت استفاده از خدماتي كه هاست نتورک بر طبق اين فرم در اختيار وي قرار مي دهد، به هنگام تبادل فايلها و كلا هرگونه اطلاعات به فضاي تخصيص داده شده جهت سايت خود، رعايت كامل شئونات اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي را بنمايد. متقاضي مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير مواردي كه درون سايت خود قرار مي دهد، با خود او مي باشد و هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه متوجه هاست نتورک نمي باشد. متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين حقوق تاليف بين المللي و داخلي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهي ديگران، هرگونه استفاده غير قانوني از ايميل خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد.
4. متقاضي متعهد مي گردد كه نام اختصاصي و رمز عبور اختصاص يافته به خود را كه توسط هاست نتورک به وي اطلاع داده خواهد شد، نزد خود محفوظ نگه داشته و به فرد ديگري انتقال ندهد. متقاضي همچنين متعهد مي شود كه حق استفاده از خدمات ارائه شده مندرج در اين فرم را در طول مدت استفاده از اين خدمات، بدون اجازه هاست نتورک به غير واگذار ننمايد.
5. هاست نتورک جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ايميل شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را هرچه سريعتر به هاست نتورک اطلاع دهد در غير اين صورت هاست نتورک هيچ مسئوليتي را در اين قبال آن نمي پذيرد.همچنین هاست نتورک میتواند در هر زمان سرویس های مشترکانی را که اطلاعات واقعی وارد نکرده اند مسدود نمایند.
6. در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاري توسط هاست نتورک به هر علتي چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير كه از اراده هاست نتورک خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه هاست نتورک نخواهد بود و مشمول عودت هزینه نخواهد بود. از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و ...، اشكالات خطوط مخابراتي،انتقال سرور،تغییر شبکه، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به ميزباني وب، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و از اين قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اراده هاست نتورک)اشاره نمود.
7. استفاده بيش از حد مجاز تخصيص داده شده به شما از سايت، ارسال هرز نامه، استفاده نابجا از سايت و مواردي از اين قبيل موجب قطع شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد. قطع شدن سرويس بدين معناست که سرويس مربوطه ابتدا suspend شده و سپس بعد از ارسال نسخه پشتيبان fullbackup به کاربر به طور کلي از سيستم حذف مي شود.در رابطه با ارسال هرز نامه به دلیل اسیب زدن به کلیه منابع شرکت مبلغ جریمه نسبت به شکستن این قانون از کاربر مخاطی دریافت خواهد شد.و تنها فول بک اپ به کاربر تحویل داده خواهد شد و به هیچ عنوان امکان میزبانی مجدد این کاربر نیست. در موارد فورس ماژور شرکت بدون اخطار جهت حفظ کیفیت سرویس میتواند سرویس شما را معلق کند
8. مسئوليت فايلها و مطالب موجود در سايت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتيبان، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار و ...، بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشكلي از سوي اين موارد، هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه متوجه هاست نتورک نمي باشد.
9. اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنين عمليات الكترونيکي ضبط شده در سيستم كامپيوتري هاست نتورک در مقابل ادعاي کاربران، سند و دليل معتبر خواهند بود.
10. مشترک متعهد میگردد در تیکت ها و روابط خود با هاست نتورک از به کار بردن هرگونه موارد توهین آمیز،فحاشی،به کار بردن کلمات نادرست و همچنین شوخی های نامربوط خودداری کند در صورت مشاهده چنین مواردی هاست نتورک مجاز است حساب کاربر را با توجه به نظر کارشناسی از 1 تا 100 روز مسدود و یا جریمه نقدی کند در این شرایط امکان لغو سرویس نخواهد بود.و شرکت این حق را برای خود خواهد داشت نسبت به شکایت رسمی علیه کاربر خاطی اقدام نمائید همچنین در صورت داشتن هرگونه شکایت و اعتراض نسبت به سرویس ها کاربر متعهد میشود این دسته از مسائل را صرفا در محاکم معتبر قضایی ادعا نماید و هرگونه ادعا در محافل مجازی منجر به شکایت از طرف شرکت خواهد شد.
11.کاربر هاست نتورک متعهد میشود در کنار سرویس بک اپ گیری هاست نتورک شخصا نسبت به نگهداری اطلاعات خود اقدام کند و در شرایطی که بک اپ در اختیار هاست نتورک نیست مسئولیت دیتا با خود کاربر میباشد
12. کاربر متعهد میشود از سرویس خریداری شده برای موارد فیلترینگ استفاده نکند و در صورت استفاده بدون حق گارانتی مسدود و حذف خواهد شد
13. کاربر هاست نتورک متعهد میشود در عنواین درخواست های خود از کلمات صحیح به کار ببرد در غیر اینصورت هاست نتورک مجاز به جریمه کاربر طبق نظر کارشناسی شده است.
14. مشترک استفاده کننده از سرویس های هاست نتورک الزما میبایست اطلاعات کاملا دقیق (مشخصات فردی)خود را وارد نمائید و در هر زمان مورد بررسی شرکت قرار گیرد و در صورت اشکال در اطلاعات هاست نتورک مجاز به مسدود کردن حساب کاربر است و در این شرایط کاربر میبایست نسبت به اصلاح مشخصات اقدام نمائید و برای این شرایط گارانتی شامل نمیشود
15. در سرویس های سرور مجازی و اختصاصی به دلیل وجود روابط بین المللی کاربر موظف به دریافت منظم بک آپ از سرویس های خود است و در صورتیکه در هر بازه زمانی برای دیتا کاربر مشکل ایجاد شود شرکت سعی خود را در رفع مورد کرده و در صورت عدم موفقیت هیچ گونه مسئولیتی در این باره چه از نظر عودت وجه چه از نظر معنوی نداشته و این مورد پیش از خرید در قوانین به اطلاع کاربر رسیده و کاربر قبول کرده است.
16. هاست نتورک در هر زمان بنا به صلاح دید و سیاست کاری مجموعه مجاز به تغییر تعرفه ها بوده است
17. خدمات کانفینگ انجام شده بر روی سرور های خریداری شده از هاست نتورک یا خریداری نشده از هاست نتورک تا 48 ساعت پس از اعلام اتمام کانفینگ زمان برای اعلام مشکل داشته و پس از ان مسئولیتی بر عهده هاست نتورک نمیباشد شایان ذکر است تنظیمات امنیتی و بهینه سازی های مقابله با اسپم و کلیه موارد کانفینگ شده در هر زمان در صورت اسیب و نفوذ و موارد این چنین بر عهده خود کاربر بوده و هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی به دلیل متن باز بودن و خارج از شرایط دسترسی نخواهد داشت.
18. ماژول ها و تابع های فعال یا غیرفعال و پورت های باز یا بسته و تمام موارد موجود در سرور ها کاملا طبق نظر کارشناسی مسئولان هاست نتورک بوده و کاربر در صورت تمایل عدم وجود مورد درخواستی میتواند درخواست خود را به واحد فنی ارسال کند و در این موارد تنها نظر کارشناسی هاست نتورک در فعال یا غیرفعال کردن موارد فنی قابل قبول است و مشترک متعهد به قبول ان میشود.
19.پاسخگویی به تیکت های فنی و فروش طی 1 الی 48 ساعت انجام شده و موارد فنی که نیاز به رسیدگی دارد طبق نظر کارشناسی مسئولان هاست نتورک میتواند طبق ساعات اعلامی مسئولان در انتظار باشد.
20. سرویس های اشتراکی مجاز به استفاده از سرویس برای چتروم و یا سایت های پر بازدید نمیباشد.سرویس های هاست و نمایندگی اشتراکی میباشند و منابع بین کل مشتریان سرور تقسیم است به همین علت ممکن است در پاره ای از زمان ها با کندی سرعت،مشکلات نرم افزاری روبه رو باشد و شرکت موظف به بررسی این موارد میباشد کاربر آگاهانه نسبت به این مورد از سرویس های اشتراکی خرید مینمائید.
21.استفاده از کلیه سرویس های شرکت هاست نتورک به عنوان عبور از موارد غیر مجاز (فیلتیرینگ) کشور جمهوری اسلامی ایران کاملا غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده از هاست،نمایندگی و... برای ارائه خدمات آموزش فروش و... در این رابطه باعث مسدود شدن اکانت مربوطه به صروت دائم و عدم برگشت هزینه خواهد شد.همچنین در این موارد شرکت میتواند سرویس مورد نظر را کاملا حذف و بک اپ نیر ارائه ندهد.
22. سرور های مجازی،اختصاصی،نمایندگان که از طرف دیتاسنتر به دلایل مختلف Abuse دریافت کنند موظف هستند طی 1 الی 6 ساعت نهایت مشکل را حل نمایند در غیر اینصورت شرکت و دیتاسنتر مجاز به مسدود و یا بلاک کردن و یا جریمه نقدی سرویس کاربر میباشند(در موارد فورس ماژور دیتاسنتر یا هاست نتورک در این موارد میتواند سرویس را بلافاصله بلاک کند) در این موارد صرفا وظیفه خریدار است حل مشکل و به دلیل اختصاصی بودن سرویس هیچگونه مسئولیتی بر عهده هاست نتورک نیست
23. در کلیه سرور های مجازی و اختصاصی وظیفه بک اپ گیری صرفا به عهده مشترک است و هاست نتورک در صورت خرابی هارد سرور و یا هر مشکل دیگر که باعث از بین رفتن اطلاعات این دسته از مشتریان باشد هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و مشترک متعهد میشود در صورت ایجاد مشکل هیچگونه اعتراضی نکند. هاست نتورک در موارد فورس ماژور میتواند برای تغییر سرور های خود و انتقال دیتا های کاربران اقدام کند انتقالات در برخی موارد ممکن است بیش از چند روز و چند هفته زمان ببرد در این صورت کاربر میبایست همکاری لازم را کرده و در این موارد گارانتی شامل نمیشود.
24. در کلیه سرویس ها استفاده از دامین های رایگان مانند TK ممنوع بوده و در صورت سفارش با این دامین ها میبایست مشترک سریعا نسبت به تغییر ان اقدام نمائید شایان ذکر است در صورت استفاده در هنگام سفارش امکان تغییر به دامین معتبر میسر است اما در این شرایط به دلیل ذکر در قوانین امکان استفاده از خدمات گارانتی وجود ندارد
25.موارد مربوط به مسدودیت کلیه سرویس ها به دلیل عدم پرداخت صورت حساب تمدید در ابتدای روز تاریخ سر رسید ساعت یک بامداد هر روز صورت گرفته هاست نتورک صرفا تا 24 ساعت بعد از تاریخ سر رسید(ساعت یک بامداد روز بعد از تاریخ سر رسید) امکان ارائه فول بک اپ از سرویس به کاربر دارد در غیر اینصورت میسر نمیباشد(فول بک اپ شامل سرور های اختصاصی ،مجازی نمیشود و کاربر میبایست قبل از مسدودیت اقدام نماید)کلیه سرویس ها 72 ساعت بعد از سر رسید به صورت کامل حذف و هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد(در سرور های اختصاصی و مجازی سرویس بین یک الی 24 ساعت بعد از مسدودیت حذف خواهد شد).
26.تاریخ تمدید سرور های اختصاصی خارج از کشور 24 هر ماه میلادی میباشد و بدون در نظر گرفتن تاریخ خرید مشترک میبایست حداکثر 24 هر ماه میلادی سرور تمدید شود در غیر اینصورت هاست نتورک مسئولیتی در قبال تمدید بعد از این تاریخ یا حذف و از دست رفتن دیتا سرور اختصاصی خارج نخواهد داشت.
27.در صورت اعمال هرگونه تحریم بر روی سرور های اختصاصی خارج از کشور هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی در این قبال نداشته و کلیه موارد متحمل شده بر مشترک در این شرایط بر عهده مشترک میباشد
28. در کلیه سرویس های هاست و نمایندگی داخل و خارج از ایران هاست نتورک صرفا جهت جلوگیری از ارسال ایمیل های ناخواسته(Spam) فانکشن mail و phpmail مسدود میباشد لازم به ذکر است برای ارسال ایمیل از طریق اسکریپت های تحت وب میبایست از Smtp استفاده نمائید(دقت نمائید بسته بودن این فانکشن صرفا برای موارد فنی و امنیتی است و ارسال و دریافت ایمیل از طریق وب میل های سرور ها و Smtp بدون مشکل است)
29.در سفارش سرور های اختصاصی خارج سفارش دقیقا برابر پلن انتخابی مشتری در دیتاسنتر ثبت میشود و مشخصات و امکانات سرور دقیقا برابر با همه مشخصات و امکانات و قوانین دیتاسنتر است و هاست نتورک صرفا رابط سفارش میباشد و در صورت وجود مشکل صرفا درخواست کاربر را به دیتاسنتر منتقل میکنئ و هیچ مسئولیتی در سرور های اختصاصی خارج ندارد.بعد از ثبت سفارش سرور اختصاصی ایران صرفا در صورت عدم تحویل در تایم موجود در صفحه خرید یا تایم اعلامی شرکت به صورت تلفنی یا تیکت امکان کنسل نمودن سفارش وجود دارد و در تایم مجاز یا بعد از تحویل امکان کنسلی نخواهد بود
30. کلیه سرور های اختصاصی ایران دارای پشتیبانی لایه یک(سخت افزاری،شبکه ای) میباشد و مدیریت نرم افزاری و موارد دیگر بر عهده مشترک است.در صورت ایجاد مشکل توسط مشترک دارای سرور اختصاصی ایران شرکت مجاز به قطع ارتباط شبکه ای یا خاموش نمودن سرور مشترک را دارد.در صورت بروز مشکل فنی در سرور مشترک طبق استاندارد دیتاسنتر 2 ساعت دسترسی KVM به مشترک قابل ارایه است
در صورت عدم فراهم بودن زیر ساخت kvm برای سرور های اختصاصی ایران در دیتاسنتر دسترسی ilo به کنسول بمدت 3 ساعت برای مشترک فعال میشود.
31. دسترسی فیزیکی به سرور های اختصاصی ایران صرفا با تایید واحد فنی هاست نتورک مجاز بوده و هاست نتورک در تایید یا عدم تایید درخواست مختار میباشد
32. در صورت ایجاد نقص در قطعات سخت افزاری سرور های ایران هاست نتورک مشترک موظف به اعلام شرح مشکل به واحد فنی هاست نتورک است و بعد از بررسی هاست نتورک بین 1 الی 10 روز کاری مجاز به حل مشکل سخت افزاری مشترک میباشد در صورت وجود قطعه مشابه جایگزین خواهد شد و در غیر اینصورت سرور جدید با مشخصات مشابه تحویل خواهد شد.در صورت عدم امکان آماده سازی سرور جدید نیز صرفا هزینه باقی مانده از دوره بدون پرداخت جریمه عودت میشود(در این شرایط گارانتی عودت هزینه امکان پذیر نیست)
33. در صورت بروز مشکل فنی و نیاز به ازام تیم فنی بر روی سروراختصاصی ایران این مورد صرفا با تایید واحد فنی و زمانی بین 2 الی 5 روز کاری به دلایل فنی امکان پذیر میباشد.مشترک موظف است از دیتا موجود در سرور در مکانی جز تجهیزات هاست نتورک بک آپ گیری نمائید و در صورت بروز هرگونه نقص مسئولیتی بر عهده هاست نتورک نمیباشد
34. مشترک موظف است در صورت اعلام شکایت از طرف هاست نتورک یا هر سازمان مرتبط مراتب را سریعا بررسی نمائید در غیر اینصورت هاست نتورک مجاز به قطع سرویس مشترک میباشد
35. مشترک موظف به مدیریت ترافیک ماهانه میباشد و بعد از مصرف 80 درصد ترافیک واحد مالی هاست نتورک به مشترک اعلام نموده و میبایست نسبت به شارژ اقدام نمائید در صورت اتمام ترافیک هاست نتورک مجاز به قطع سرویس است
36. سر رسید کلیه سرویس ها از تاریخ سفارش و پرداخت میباشد و ارتباطی به تاریخ تحویل ندارد. کلیه سروریس های سرور اختصاصی در روز سر رسید در صورت عدم تمدید مسدود و در صورت عدم تمدید تا 24 ساعت حذف خواهد شد.(در صورت نیاز به بک آپ میبایست 48 ساعت قبل از سر رسید اقدام نمائید)
37. در صورت بروز مشکل شبکه ای در دیتاسنتر هاست نتورک مراتب را از طریق دیتاسنتر بررسی نموده و به مشترک اعلام مینماید
38. در صورت قطعی کامل بیش از 3 روز و عدم پاسخ هاست نتورک مشترک مجاز به کنسل نمودن سرویس و عودت مانده سرویس است.
39. در کلیه سرور های مجازی ایران الزاما پورت مانیتورینگ snmp میبایست فعال باشد و در صورت غیر فعال نمودن این پورت به هر طریق هاست نتورک مجاز به مسدودیت سرویس میباشد
40.هیچگونه محدودیتی در هیچ پورت خاصی از طرف هاست نتورک و یا دیتاسنتر بر روی شبکه و سرور ها اعمال نشده است و مشکل در هر پورت ممکن است دلایل خاص دیگری داشته باشد که از اراده دیتاسنتر و هاست نتورک خارج است و در این شرایط هاست نتورک مراتب را پیگیری کرده و در صورت عدم حل مشکل این شرایط مشمول گارانتی نخواهد شد
41. در صورتیکه کاربر در حساب کاربری خود موجودی داشته باشد در صورت صدور صورت حساب توسط سیستم موجودی در صورت حساب لحاظ شده و غیر قابل برگشت میباشد
42.در صورتیکه مشترک تمایل به کنسلی هر یک از سرویس های خود دارد الزاما میبایست نسبت به ثبت تیکت برای واحد فروش و مالی و اطلاع این موضوع اقدام نمائید در غیر اینصورت در صورت کسر هزینه به صورت خودکار از موجودی حساب کاربری در سایت هاست نتورک این مبلغ و تمدید غیر قابل برگشت میباشد
43. در صورت پرداخت فاکتور های تمدید سرویس شامل تمام سرویس ها بعد از پرداخت مشترک امکان اعلام انصراف از سرویس را ندارد و به صورت کلی بعد از پرداخت هزینه تمدید سرویس به صورت سیستمی تمدید شده وامکان کنسلی و عودت جزء یا کل هزینه تمدید نمیباشد.
شرایط ثبت دامنه
1. دامنه سفارش داده شده چه دامنه ملی چه بین المللی به دلیل عدم اتوماتیک بودن تا زمان تایید نهایی توسط هاست نتورک و ثبت به نام متقاضی در سیستم های ثبت دامنه ازاد بوده و سفارش دامین و پرداخت فاکتور ان تا قبل از تاییدات نهایی هیچگونه حق مادی و معنوی را برای سفارش دهنده وارد نمیکند.در مواردی که دامنه بعد از سفارش توسط متقاضی و پرداخت توسط متقاضی به هر دلیل قبلا ثبت شده باشد کاربر متعهد میشود هیچگونه حقی در این موارد نداشته و صرفا میتوانید هزینه پرداختی برای ثبت دامین را دریافت کند.شایان ذکر است در مواردی که سیستم جستجوی دامین(هویز)اشتباها دامین ملی یا بین المللی را آزاد تلقی کند و مشترک سفارش داده و پرداخت کند مسئولین هاست نتورک در صورت مشاهده چنین موردی از طریق تیکت به کاربر اطلاع داده و کاربر هیچگونه حق اعتراض و یا حق مادی و معنوی نخواهد داشت و صرفا هزینه واریزی برای ثبت دامنه ها عودت میشود.در صورت لغو دامنه های ملی از سمت مشترک یا ایرانیک هزینه دامین با کسر 500 تومان کارمزد با درخواست مشترک قابل عودت میباشد
2. عودت مبالغ پرداختي از جانب شما، پس از اقدام هاست نتورک به ثبت سفارش شما، به هيچ وجه امکان پذير نيست.در شرایط تمدید دامنه های ملی یا بین المللی بعد از ارسال درخواست تمدید چه طریق تیکت چه پرداخت فاکتور کاربر موظف است نسبت به ارسال تیکت و ذکر شماره فاکتور پرداختی برای تمدید اقدام نماید شایان ذکر است بعد از اطلاع پرداخت فاکتور هاست نتورک در اولین فرصت جهت تمدید دامین شما اقدام خواهد کرد و در صورت وجود شرایط مناسب جهت تمدید دامین نسبت به تمدید ان و اطلاع اقدام خواهد کرد لذا در صورت وجود هرگونه مشکل ناشی از تغییر قیمتها،عدم دسترسی پرسنل،عدم تمدید به موقعه در شرایط پرداخت و اطلاع عدم امکان تمدید بعد از پرداخت هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و صرفا در صورت وجود شرایط اقدام خواهد کرد در غیر اینصورت هزینه تمدید با کسر کارمزد عودت خواهد شد.
3. مسئوليت انتخاب نام مناسب براي دامنه بر عهده متقاضي است. هرگونه پيامد ناشي از انتخاب نامهاي نامناسب، از قبيل تداخل نامهاي انتخاب شده با نام ساير شركتها و موسسات و نيز نامهاي غير اخلاقي و غير قانوني بر عهده متقاضي است. هاست نتورک همچنين پس از ثبت دامنه براي متقاضي، هيچگونه مسئوليتي در قبال نحوه استفاده متقاضي از آن دامنه را نخواهد داشت.
4. خواهشمند است نام دامنه را عاري از هرگونه اشتباه درج فرماييد، زيرا نام دامنه ها پس از ثبت غير قابل تغيير مي باشند.
5. هاست نتورک جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ايميل شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را هرچه سريعتر به هاست نتورک اطلاع دهد.
6. در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاري توسط هاست نتورک به هر علتي چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير كه از اراده هاست نتورک خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه هاست نتورک نخواهد بود. از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و ...، اشكالات خطوط مخابراتي، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به ميزباني وب، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و از اين قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اراده هاست نتورک) اشاره نمود.
7. اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنين عمليات الكترونيکي ضبط شده در سيستم كامپيوتري هاست نتورک در مقابل ادعاي کاربران، سند و دليل معتبر خواهند بود
8. هاست نتورک مي تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن اين قرار داد تغيير ايجاد کند. اين وظيفه شماست که با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن مي توانيد درخواست قطع سرويس خود را نماييد، در غير اين صورت تمام پيامدهاي احتمالي آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامي موارد فوق از سوي شما خواهد بود.
طراحی و برنامه نویسی:
1- کل مبلغ سفارش میبایست به صورت کامل قبل از شروع کار طراحی و برنامه نویسی پرداخت شود.
2- بعد از گذشت 30 درصد پروژه،پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و به مشترک نمایش داده میشود و در صورت داشتن مشکل و ایراد مشترک میبایست موارد را به شرکت اعلام نمائید جهت بررسی و حل مشکل از طرف شرکت
3- بعد از گذشت 60 درصد از پروژه،،پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و به مشترک نمایش داده میشود و در صورت داشتن مشکل و ایراد مشترک میبایست موارد را به شرکت اعلام نمائید جهت بررسی و حل مشکل از طرف شرکت
4- بعد از تکمیل پروژه کل پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و مشترک 48 ساعت جهت بررسی سیستم زمان دارد و در صورت وجود مشکل میبایست مراتب را به شرکت اعلام نماید در غیر اینصورت پروژه به همان صورت نمایش داده شده تقدیم خواهد شد
5- در صورت تحویل کامل طبق بند 4 به مشترک در صورت نیاز به تغییر یا هر عمل دیگر بر روی سیستم لازم به پرداخت هزینه اعلامی شرکت میباشد
6- بعد از سفارش تحت هیچ شرایطی امکان لغو پروژه از سمت مشترک وجود ندارد
7- در صورت عدم اجرای پروژه در تایم اعلامی شرکت و عدم تحویل در تایم اعلامی به مشترک شرکت تا ده روز میتواند تاخیر داشه باشد و به ازای هر روز تاخیر 1.5 درصد از مبلغ پروژه عودت خواهد شد
8- در صورت تاخیر بیش از مدت بند 7 مشترک مجاز است پروژه را لغو و کل هزینه واریزی را دریافت نماید.
9- کل طرح و ایده میبایست قبل از سفارش اعلام شود و در صورت اعلام بعد و یا هنگام انجام پروژه شرکت مجاز است هزینه مجزا دریافت نماید
10- پروژه های سفارشی از طرف مشترک کد باز میباشد
11- پروژه های اماده شرکت به صورت کد بسته میباشد
12- در صورت حذف کپی رایت شرکت از پروژه های انجام شده شرکت هیچگونه خدماتی به پروژه ارایه نخواهد داد و ارایه مجدد خدمات مستلزم پرداخت جریمه اعلایم شرکت میباشد. به دلیل ماهیت بر خط بودن پروژه ها در صورت هرگونه هک و یا نفوذ در سایت طراحی و برنامه نویسی شده شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد و صرفا در صورت امکان بررسی های لازم را برای حل مشکل خواهد کرد
13- پروژه های لایسنس دار میبایست مطابق با نوع لایسنس مورد استفاده قرار گیرد هرگونه تلاش برای ایجاد اختلال در لایسنس جرم محسوب شده و شرکت میتواند مراتب را از مراجع قضایی پیگیری کند
14- پروژه های آماده قفل شده میباشد و هر گونه تلاش برای باز کردن قفل نرم افزاری پروژه ها جرم و شرکت حق پیگرد قانونی را خواهد داشت
15- بعد از خرید پروژه های آماده و تحویل به مشتری مشترک حق لغو پروژه را ندارد
16- زمان استاندارد برای تحویل پروژه های آماده 2 الی 72 ساعت کاری میباشد
17- لغو پروژه اماده خریداری شده و عودت هزینه صرفا در صورت عدم تحویل شرکت تا دو ساعت بعد از سفارش میسر است.
18 - مدت زمان پشتیبانی رایگان اسکریپت های آماده
مدت زمان پشتیبانی رایگان : 12 ماه از تاریخ خرید
هزینه تغییر دامین اسکریپت بعد از دوره پشتیبانی رایگان : هر بار 15 هزار تومان
هزینه تغییر مالکیت در پنل هاست نتورک : هر بار 25 هزار تومان
تعهد:
1- قیمت سرویس های ارائه شده در چند بخش برای خریدارد قابل رویت بوده و خریدارد کاملا اگاهانه نسبت به خرید اقدام میکند این قیمت ممکن است نسبت به شرکت های دیگر کم و یا زیاد باشد به دلیل خصوصی بودن شرکت هاست نتورک عملیات قیمت گذاری کاملا در اختیار شرکت بوده و کاربر نمیتواند بعد از خرید کالا به هر دلیل به علت قیمت پایین یا بالا نسبت به مراکز دیگر درخواست لغو سرویس نمایند کاربر هاست نتورک متعهد میشود ضمن اگاهی ازکلیه مفاد و قوانین شرکت قیمت های موجود و قوانین را با عضویت در سایت تایید کرده است.
2. هاست نتورک مي تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن اين قرار داد تغيير ايجاد کند. اين وظيفه شماست که با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن مي توانيد درخواست قطع سرويس خود را نماييد در این صورت گارانتی شامل نخواهد شد، در غير اين صورت تمام پيامدهاي احتمالي آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامي موارد فوق از سوي شما خواهد بود.
3- در صورت عضویت یک فرد حقیقی یا حقوقی با چند اکانت و هویت های جعلی یا یکسان یا مختلف هاست نتورک مجاز به قطع دسترسی اکانت ها و یا کنسل نمودن کلیه سرویس ها یا جریمه نقدی میباشد
قوانین گارانتی
شرایط گارانتی 7 روزه:
گارانتی عودت 7 روز صرفا شامل سرویس های میزبانی(هاست دایرکت ادمین،سی پنل) که دوره پرداخت سالانه دارد و سرویس های نمایندگی (دایرکت ادمین،سی پنل) که دارای دوره پرداخت سالانه میباشند.
1- در صورتیکه مشترک تمایل به استفاده از گارانتی داشته باشد میبایست درخواست کتبی خود را از طریق تیکت تا حداکثر 7 روز از روز خرید به واحد فروش از طریق تیکت ارسال کند.
2- در زمان کنسلی سرویس در این دوره گارانتی در سرویس های ایران به ازای هر 5000 مگابایت استفاده از ترافیک مبلغ 2000 تومان از هزینه کسر میگردد.(در صورتیکه مصرف کمتر از 500 مگابایت باشد رایگان و بیش از 500 مگابایت حداقل 2000 تومان محاسبه میشود)
3- در صورتیکه انتقال برای مشترک انجام شده باشد هزینه انتقال مطابق 5 هزار تومان از مشترک کسر می گردد
4- با توجه به سرویس مشترک در صورت کنسلی تا قبل از 3 روز 5 درصد و بیش از 3 روز 7 درصد از هزینه کل سرویس( علاوه بر موارد 2 و 3 ) کسر می گردد.
شرایط گارانتی 15 روزه سرویس های میزبانی:
عودت مبلغ تا 15 روز امکان پذیر میباشد و این عودت تنها در شرایط زیر معتبر است
1-اختلال پیش بینی نشده در شبکه سرور و خرابی و عدم بررسی شرکت به مدت 72 ساعت کاری(این بند صرفا در صورت عدم رسیدگی شرکت و عدم دریافت پاسخ از طرف شرکت طی این دوره است)
2. مابقی شرایط عودت هزینه مانند گارانتی 7 روزه
قوانین میزبانی
1. هاست نتورک متعهد مي گردد كه در قبال دريافت مبلغ تعيين شده، خدمات ميزباني وب را با شرايط ذكر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنين انتخاب كاربر، با توجه به فرمي كه كاربر ارسال مي كند، به وي ارائه نمايد
2 . در صورت مصرف بالا و یا ایجاد اختلال در پورت شبکه سرور های داخلی یا خارجی هاست نتورک در صورت امکان ابتدا اطلاع سپس در صورت عدم رسیدگی مشترک پورت را محدود و یا سرویس مشترک را قطع میکند مشترک موظف است به دلیل اشتراکی بودن پورت های شبکه ای سرور ها به صورت مجاز و تا حدی که موجب اختلال نشود مصرف داشته باشد در صورت عدم رعایت حد مجاز اشتراک سرویس قابل کنسل شدن از طرف هاست نتورک و هزینه سرویس غیر قابل عودت است
3. متقاضي متعهد مي گردد در طول مدت استفاده از خدماتي كه هاست نتورک بر طبق اين فرم در اختيار وي قرار مي دهد، به هنگام تبادل فايلها و كلا هرگونه اطلاعات به فضاي تخصيص داده شده جهت سايت خود، رعايت كامل شئونات اسلامي و قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي را بنمايد. متقاضي مي پذيرد كه مسئوليت كامل هرگونه اطلاعات، فايل، تصوير و نيز ساير مواردي كه درون سايت خود قرار مي دهد، با خود او مي باشد و هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه متوجه هاست نتورک نمي باشد. متقاضي همچنين متعهد مي گردد كه كليه قوانين حقوق تاليف بين المللي و داخلي را در سايت خود رعايت نموده و از ايجاد مزاحمت براي ساير كاربران اينترنت، اقدام به دستكاري و نفوذ به سايتهي ديگران، هرگونه استفاده غير قانوني از ايميل خود و ساير موارد مشابه پرهيز نمايد.
4. متقاضي متعهد مي گردد كه نام اختصاصي و رمز عبور اختصاص يافته به خود را كه توسط هاست نتورک به وي اطلاع داده خواهد شد، نزد خود محفوظ نگه داشته و به فرد ديگري انتقال ندهد. متقاضي همچنين متعهد مي شود كه حق استفاده از خدمات ارائه شده مندرج در اين فرم را در طول مدت استفاده از اين خدمات، بدون اجازه هاست نتورک به غير واگذار ننمايد.
5. هاست نتورک جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ايميل شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را هرچه سريعتر به هاست نتورک اطلاع دهد در غير اين صورت هاست نتورک هيچ مسئوليتي را در اين قبال آن نمي پذيرد.همچنین هاست نتورک میتواند در هر زمان سرویس های مشترکانی را که اطلاعات واقعی وارد نکرده اند مسدود نمایند.
6. در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاري توسط هاست نتورک به هر علتي چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير كه از اراده هاست نتورک خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه هاست نتورک نخواهد بود و مشمول عودت هزینه نخواهد بود. از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و ...، اشكالات خطوط مخابراتي،انتقال سرور،تغییر شبکه، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به ميزباني وب، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و از اين قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اراده هاست نتورک)اشاره نمود.
7. استفاده بيش از حد مجاز تخصيص داده شده به شما از سايت، ارسال هرز نامه، استفاده نابجا از سايت و مواردي از اين قبيل موجب قطع شدن دسترسي شما خواهد شد و مبلغ پرداختي برگشت داده نخواهد شد. قطع شدن سرويس بدين معناست که سرويس مربوطه ابتدا suspend شده و سپس بعد از ارسال نسخه پشتيبان fullbackup به کاربر به طور کلي از سيستم حذف مي شود.در رابطه با ارسال هرز نامه به دلیل اسیب زدن به کلیه منابع شرکت مبلغ جریمه نسبت به شکستن این قانون از کاربر مخاطی دریافت خواهد شد.و تنها فول بک اپ به کاربر تحویل داده خواهد شد و به هیچ عنوان امکان میزبانی مجدد این کاربر نیست. در موارد فورس ماژور شرکت بدون اخطار جهت حفظ کیفیت سرویس میتواند سرویس شما را معلق کند
8. مسئوليت فايلها و مطالب موجود در سايت بر عهده شماست. گرفتن نسخه پشتيبان، تعويض كلمه عبور هر چند وقت يكبار و ...، بر عهده شماست و در صورت بروز هرگونه مشكلي از سوي اين موارد، هيچگونه مسئوليتي در اين زمينه متوجه هاست نتورک نمي باشد.
9. اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنين عمليات الكترونيکي ضبط شده در سيستم كامپيوتري هاست نتورک در مقابل ادعاي کاربران، سند و دليل معتبر خواهند بود.
10. مشترک متعهد میگردد در تیکت ها و روابط خود با هاست نتورک از به کار بردن هرگونه موارد توهین آمیز،فحاشی،به کار بردن کلمات نادرست و همچنین شوخی های نامربوط خودداری کند در صورت مشاهده چنین مواردی هاست نتورک مجاز است حساب کاربر را با توجه به نظر کارشناسی از 1 تا 100 روز مسدود و یا جریمه نقدی کند در این شرایط امکان لغو سرویس نخواهد بود.و شرکت این حق را برای خود خواهد داشت نسبت به شکایت رسمی علیه کاربر خاطی اقدام نمائید همچنین در صورت داشتن هرگونه شکایت و اعتراض نسبت به سرویس ها کاربر متعهد میشود این دسته از مسائل را صرفا در محاکم معتبر قضایی ادعا نماید و هرگونه ادعا در محافل مجازی منجر به شکایت از طرف شرکت خواهد شد.
11.کاربر هاست نتورک متعهد میشود در کنار سرویس بک اپ گیری هاست نتورک شخصا نسبت به نگهداری اطلاعات خود اقدام کند و در شرایطی که بک اپ در اختیار هاست نتورک نیست مسئولیت دیتا با خود کاربر میباشد
12. کاربر متعهد میشود از سرویس خریداری شده برای موارد فیلترینگ استفاده نکند و در صورت استفاده بدون حق گارانتی مسدود و حذف خواهد شد
13. کاربر هاست نتورک متعهد میشود در عنواین درخواست های خود از کلمات صحیح به کار ببرد در غیر اینصورت هاست نتورک مجاز به جریمه کاربر طبق نظر کارشناسی شده است.
14. مشترک استفاده کننده از سرویس های هاست نتورک الزما میبایست اطلاعات کاملا دقیق (مشخصات فردی)خود را وارد نمائید و در هر زمان مورد بررسی شرکت قرار گیرد و در صورت اشکال در اطلاعات هاست نتورک مجاز به مسدود کردن حساب کاربر است و در این شرایط کاربر میبایست نسبت به اصلاح مشخصات اقدام نمائید و برای این شرایط گارانتی شامل نمیشود
15. در سرویس های سرور مجازی و اختصاصی به دلیل وجود روابط بین المللی کاربر موظف به دریافت منظم بک آپ از سرویس های خود است و در صورتیکه در هر بازه زمانی برای دیتا کاربر مشکل ایجاد شود شرکت سعی خود را در رفع مورد کرده و در صورت عدم موفقیت هیچ گونه مسئولیتی در این باره چه از نظر عودت وجه چه از نظر معنوی نداشته و این مورد پیش از خرید در قوانین به اطلاع کاربر رسیده و کاربر قبول کرده است.
16. هاست نتورک در هر زمان بنا به صلاح دید و سیاست کاری مجموعه مجاز به تغییر تعرفه ها بوده است
17. خدمات کانفینگ انجام شده بر روی سرور های خریداری شده از هاست نتورک یا خریداری نشده از هاست نتورک تا 48 ساعت پس از اعلام اتمام کانفینگ زمان برای اعلام مشکل داشته و پس از ان مسئولیتی بر عهده هاست نتورک نمیباشد شایان ذکر است تنظیمات امنیتی و بهینه سازی های مقابله با اسپم و کلیه موارد کانفینگ شده در هر زمان در صورت اسیب و نفوذ و موارد این چنین بر عهده خود کاربر بوده و هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی به دلیل متن باز بودن و خارج از شرایط دسترسی نخواهد داشت.
18. ماژول ها و تابع های فعال یا غیرفعال و پورت های باز یا بسته و تمام موارد موجود در سرور ها کاملا طبق نظر کارشناسی مسئولان هاست نتورک بوده و کاربر در صورت تمایل عدم وجود مورد درخواستی میتواند درخواست خود را به واحد فنی ارسال کند و در این موارد تنها نظر کارشناسی هاست نتورک در فعال یا غیرفعال کردن موارد فنی قابل قبول است و مشترک متعهد به قبول ان میشود.
19.پاسخگویی به تیکت های فنی و فروش طی 1 الی 48 ساعت انجام شده و موارد فنی که نیاز به رسیدگی دارد طبق نظر کارشناسی مسئولان هاست نتورک میتواند طبق ساعات اعلامی مسئولان در انتظار باشد.
20. سرویس های اشتراکی مجاز به استفاده از سرویس برای چتروم و یا سایت های پر بازدید نمیباشد.سرویس های هاست و نمایندگی اشتراکی میباشند و منابع بین کل مشتریان سرور تقسیم است به همین علت ممکن است در پاره ای از زمان ها با کندی سرعت،مشکلات نرم افزاری روبه رو باشد و شرکت موظف به بررسی این موارد میباشد کاربر آگاهانه نسبت به این مورد از سرویس های اشتراکی خرید مینمائید.
21.استفاده از کلیه سرویس های شرکت هاست نتورک به عنوان عبور از موارد غیر مجاز (فیلتیرینگ) کشور جمهوری اسلامی ایران کاملا غیر مجاز بوده و هرگونه استفاده از هاست،نمایندگی و... برای ارائه خدمات آموزش فروش و... در این رابطه باعث مسدود شدن اکانت مربوطه به صروت دائم و عدم برگشت هزینه خواهد شد.همچنین در این موارد شرکت میتواند سرویس مورد نظر را کاملا حذف و بک اپ نیر ارائه ندهد.
22. سرور های مجازی،اختصاصی،نمایندگان که از طرف دیتاسنتر به دلایل مختلف Abuse دریافت کنند موظف هستند طی 1 الی 6 ساعت نهایت مشکل را حل نمایند در غیر اینصورت شرکت و دیتاسنتر مجاز به مسدود و یا بلاک کردن و یا جریمه نقدی سرویس کاربر میباشند(در موارد فورس ماژور دیتاسنتر یا هاست نتورک در این موارد میتواند سرویس را بلافاصله بلاک کند) در این موارد صرفا وظیفه خریدار است حل مشکل و به دلیل اختصاصی بودن سرویس هیچگونه مسئولیتی بر عهده هاست نتورک نیست
23. در کلیه سرور های مجازی و اختصاصی وظیفه بک اپ گیری صرفا به عهده مشترک است و هاست نتورک در صورت خرابی هارد سرور و یا هر مشکل دیگر که باعث از بین رفتن اطلاعات این دسته از مشتریان باشد هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و مشترک متعهد میشود در صورت ایجاد مشکل هیچگونه اعتراضی نکند. هاست نتورک در موارد فورس ماژور میتواند برای تغییر سرور های خود و انتقال دیتا های کاربران اقدام کند انتقالات در برخی موارد ممکن است بیش از چند روز و چند هفته زمان ببرد در این صورت کاربر میبایست همکاری لازم را کرده و در این موارد گارانتی شامل نمیشود.
24. در کلیه سرویس ها استفاده از دامین های رایگان مانند TK ممنوع بوده و در صورت سفارش با این دامین ها میبایست مشترک سریعا نسبت به تغییر ان اقدام نمائید شایان ذکر است در صورت استفاده در هنگام سفارش امکان تغییر به دامین معتبر میسر است اما در این شرایط به دلیل ذکر در قوانین امکان استفاده از خدمات گارانتی وجود ندارد
25.موارد مربوط به مسدودیت کلیه سرویس ها به دلیل عدم پرداخت صورت حساب تمدید در ابتدای روز تاریخ سر رسید ساعت یک بامداد هر روز صورت گرفته هاست نتورک صرفا تا 24 ساعت بعد از تاریخ سر رسید(ساعت یک بامداد روز بعد از تاریخ سر رسید) امکان ارائه فول بک اپ از سرویس به کاربر دارد در غیر اینصورت میسر نمیباشد(فول بک اپ شامل سرور های اختصاصی ،مجازی نمیشود و کاربر میبایست قبل از مسدودیت اقدام نماید)کلیه سرویس ها 72 ساعت بعد از سر رسید به صورت کامل حذف و هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد(در سرور های اختصاصی و مجازی سرویس بین یک الی 24 ساعت بعد از مسدودیت حذف خواهد شد).
26.تاریخ تمدید سرور های اختصاصی خارج از کشور 24 هر ماه میلادی میباشد و بدون در نظر گرفتن تاریخ خرید مشترک میبایست حداکثر 24 هر ماه میلادی سرور تمدید شود در غیر اینصورت هاست نتورک مسئولیتی در قبال تمدید بعد از این تاریخ یا حذف و از دست رفتن دیتا سرور اختصاصی خارج نخواهد داشت.
27.در صورت اعمال هرگونه تحریم بر روی سرور های اختصاصی خارج از کشور هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی در این قبال نداشته و کلیه موارد متحمل شده بر مشترک در این شرایط بر عهده مشترک میباشد
28. در کلیه سرویس های هاست و نمایندگی داخل و خارج از ایران هاست نتورک صرفا جهت جلوگیری از ارسال ایمیل های ناخواسته(Spam) فانکشن mail و phpmail مسدود میباشد لازم به ذکر است برای ارسال ایمیل از طریق اسکریپت های تحت وب میبایست از Smtp استفاده نمائید(دقت نمائید بسته بودن این فانکشن صرفا برای موارد فنی و امنیتی است و ارسال و دریافت ایمیل از طریق وب میل های سرور ها و Smtp بدون مشکل است)
29.در سفارش سرور های اختصاصی خارج سفارش دقیقا برابر پلن انتخابی مشتری در دیتاسنتر ثبت میشود و مشخصات و امکانات سرور دقیقا برابر با همه مشخصات و امکانات و قوانین دیتاسنتر است و هاست نتورک صرفا رابط سفارش میباشد و در صورت وجود مشکل صرفا درخواست کاربر را به دیتاسنتر منتقل میکنئ و هیچ مسئولیتی در سرور های اختصاصی خارج ندارد.بعد از ثبت سفارش سرور اختصاصی ایران صرفا در صورت عدم تحویل در تایم موجود در صفحه خرید یا تایم اعلامی شرکت به صورت تلفنی یا تیکت امکان کنسل نمودن سفارش وجود دارد و در تایم مجاز یا بعد از تحویل امکان کنسلی نخواهد بود
30. کلیه سرور های اختصاصی ایران دارای پشتیبانی لایه یک(سخت افزاری،شبکه ای) میباشد و مدیریت نرم افزاری و موارد دیگر بر عهده مشترک است.در صورت ایجاد مشکل توسط مشترک دارای سرور اختصاصی ایران شرکت مجاز به قطع ارتباط شبکه ای یا خاموش نمودن سرور مشترک را دارد.در صورت بروز مشکل فنی در سرور مشترک طبق استاندارد دیتاسنتر 2 ساعت دسترسی KVM به مشترک قابل ارایه است
در صورت عدم فراهم بودن زیر ساخت kvm برای سرور های اختصاصی ایران در دیتاسنتر دسترسی ilo به کنسول بمدت 3 ساعت برای مشترک فعال میشود.
31. دسترسی فیزیکی به سرور های اختصاصی ایران صرفا با تایید واحد فنی هاست نتورک مجاز بوده و هاست نتورک در تایید یا عدم تایید درخواست مختار میباشد
32. در صورت ایجاد نقص در قطعات سخت افزاری سرور های ایران هاست نتورک مشترک موظف به اعلام شرح مشکل به واحد فنی هاست نتورک است و بعد از بررسی هاست نتورک بین 1 الی 10 روز کاری مجاز به حل مشکل سخت افزاری مشترک میباشد در صورت وجود قطعه مشابه جایگزین خواهد شد و در غیر اینصورت سرور جدید با مشخصات مشابه تحویل خواهد شد.در صورت عدم امکان آماده سازی سرور جدید نیز صرفا هزینه باقی مانده از دوره بدون پرداخت جریمه عودت میشود(در این شرایط گارانتی عودت هزینه امکان پذیر نیست)
33. در صورت بروز مشکل فنی و نیاز به ازام تیم فنی بر روی سروراختصاصی ایران این مورد صرفا با تایید واحد فنی و زمانی بین 2 الی 5 روز کاری به دلایل فنی امکان پذیر میباشد.مشترک موظف است از دیتا موجود در سرور در مکانی جز تجهیزات هاست نتورک بک آپ گیری نمائید و در صورت بروز هرگونه نقص مسئولیتی بر عهده هاست نتورک نمیباشد
34. مشترک موظف است در صورت اعلام شکایت از طرف هاست نتورک یا هر سازمان مرتبط مراتب را سریعا بررسی نمائید در غیر اینصورت هاست نتورک مجاز به قطع سرویس مشترک میباشد
35. مشترک موظف به مدیریت ترافیک ماهانه میباشد و بعد از مصرف 80 درصد ترافیک واحد مالی هاست نتورک به مشترک اعلام نموده و میبایست نسبت به شارژ اقدام نمائید در صورت اتمام ترافیک هاست نتورک مجاز به قطع سرویس است
36. سر رسید کلیه سرویس ها از تاریخ سفارش و پرداخت میباشد و ارتباطی به تاریخ تحویل ندارد. کلیه سروریس های سرور اختصاصی در روز سر رسید در صورت عدم تمدید مسدود و در صورت عدم تمدید تا 24 ساعت حذف خواهد شد.(در صورت نیاز به بک آپ میبایست 48 ساعت قبل از سر رسید اقدام نمائید)
37. در صورت بروز مشکل شبکه ای در دیتاسنتر هاست نتورک مراتب را از طریق دیتاسنتر بررسی نموده و به مشترک اعلام مینماید
38. در صورت قطعی کامل بیش از 3 روز و عدم پاسخ هاست نتورک مشترک مجاز به کنسل نمودن سرویس و عودت مانده سرویس است.
39. در کلیه سرور های مجازی ایران الزاما پورت مانیتورینگ snmp میبایست فعال باشد و در صورت غیر فعال نمودن این پورت به هر طریق هاست نتورک مجاز به مسدودیت سرویس میباشد
40.هیچگونه محدودیتی در هیچ پورت خاصی از طرف هاست نتورک و یا دیتاسنتر بر روی شبکه و سرور ها اعمال نشده است و مشکل در هر پورت ممکن است دلایل خاص دیگری داشته باشد که از اراده دیتاسنتر و هاست نتورک خارج است و در این شرایط هاست نتورک مراتب را پیگیری کرده و در صورت عدم حل مشکل این شرایط مشمول گارانتی نخواهد شد
41. در صورتیکه کاربر در حساب کاربری خود موجودی داشته باشد در صورت صدور صورت حساب توسط سیستم موجودی در صورت حساب لحاظ شده و غیر قابل برگشت میباشد
42.در صورتیکه مشترک تمایل به کنسلی هر یک از سرویس های خود دارد الزاما میبایست نسبت به ثبت تیکت برای واحد فروش و مالی و اطلاع این موضوع اقدام نمائید در غیر اینصورت در صورت کسر هزینه به صورت خودکار از موجودی حساب کاربری در سایت هاست نتورک این مبلغ و تمدید غیر قابل برگشت میباشد
43. در صورت پرداخت فاکتور های تمدید سرویس شامل تمام سرویس ها بعد از پرداخت مشترک امکان اعلام انصراف از سرویس را ندارد و به صورت کلی بعد از پرداخت هزینه تمدید سرویس به صورت سیستمی تمدید شده وامکان کنسلی و عودت جزء یا کل هزینه تمدید نمیباشد.
شرایط ثبت دامنه
1. دامنه سفارش داده شده چه دامنه ملی چه بین المللی به دلیل عدم اتوماتیک بودن تا زمان تایید نهایی توسط هاست نتورک و ثبت به نام متقاضی در سیستم های ثبت دامنه ازاد بوده و سفارش دامین و پرداخت فاکتور ان تا قبل از تاییدات نهایی هیچگونه حق مادی و معنوی را برای سفارش دهنده وارد نمیکند.در مواردی که دامنه بعد از سفارش توسط متقاضی و پرداخت توسط متقاضی به هر دلیل قبلا ثبت شده باشد کاربر متعهد میشود هیچگونه حقی در این موارد نداشته و صرفا میتوانید هزینه پرداختی برای ثبت دامین را دریافت کند.شایان ذکر است در مواردی که سیستم جستجوی دامین(هویز)اشتباها دامین ملی یا بین المللی را آزاد تلقی کند و مشترک سفارش داده و پرداخت کند مسئولین هاست نتورک در صورت مشاهده چنین موردی از طریق تیکت به کاربر اطلاع داده و کاربر هیچگونه حق اعتراض و یا حق مادی و معنوی نخواهد داشت و صرفا هزینه واریزی برای ثبت دامنه ها عودت میشود.در صورت لغو دامنه های ملی از سمت مشترک یا ایرانیک هزینه دامین با کسر 500 تومان کارمزد با درخواست مشترک قابل عودت میباشد
2. عودت مبالغ پرداختي از جانب شما، پس از اقدام هاست نتورک به ثبت سفارش شما، به هيچ وجه امکان پذير نيست.در شرایط تمدید دامنه های ملی یا بین المللی بعد از ارسال درخواست تمدید چه طریق تیکت چه پرداخت فاکتور کاربر موظف است نسبت به ارسال تیکت و ذکر شماره فاکتور پرداختی برای تمدید اقدام نماید شایان ذکر است بعد از اطلاع پرداخت فاکتور هاست نتورک در اولین فرصت جهت تمدید دامین شما اقدام خواهد کرد و در صورت وجود شرایط مناسب جهت تمدید دامین نسبت به تمدید ان و اطلاع اقدام خواهد کرد لذا در صورت وجود هرگونه مشکل ناشی از تغییر قیمتها،عدم دسترسی پرسنل،عدم تمدید به موقعه در شرایط پرداخت و اطلاع عدم امکان تمدید بعد از پرداخت هاست نتورک هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و صرفا در صورت وجود شرایط اقدام خواهد کرد در غیر اینصورت هزینه تمدید با کسر کارمزد عودت خواهد شد.
3. مسئوليت انتخاب نام مناسب براي دامنه بر عهده متقاضي است. هرگونه پيامد ناشي از انتخاب نامهاي نامناسب، از قبيل تداخل نامهاي انتخاب شده با نام ساير شركتها و موسسات و نيز نامهاي غير اخلاقي و غير قانوني بر عهده متقاضي است. هاست نتورک همچنين پس از ثبت دامنه براي متقاضي، هيچگونه مسئوليتي در قبال نحوه استفاده متقاضي از آن دامنه را نخواهد داشت.
4. خواهشمند است نام دامنه را عاري از هرگونه اشتباه درج فرماييد، زيرا نام دامنه ها پس از ثبت غير قابل تغيير مي باشند.
5. هاست نتورک جهت تماس با شما، نياز دارد كه همواره مشخصات شما مندرج در فرم سفارش، مانند آدرس محل، تلفن تماس و ايميل شما را در اختيار داشته باشد. لذا ضروري است كه متقاضي در صورت تغيير مشخصات خود، موارد جديد را هرچه سريعتر به هاست نتورک اطلاع دهد.
6. در صورتيكه پس از ارائه خدمات مندرج در فرم جاري توسط هاست نتورک به هر علتي چه بين المللي و چه داخلي، از قبيل (ولي نه محدود به) شرايط نمونه زير كه از اراده هاست نتورک خارج باشند، در تداوم خدمات ارائه شده خدشه اي وارد آيد و يا خدمات مزبور موقتا يا دائما قطع گردند، هيچگونه مسئوليتي متوجه هاست نتورک نخواهد بود. از ميان اتفاقات مزبور مي توان به مواردي مانند آسيب ديدگي ماهواره هاي مخابراتي، پديده هاي مخرب جوي مانند سيل، آتش سوزي، طوفانهاي خورشيدي، تغييرات در لايه ازون و ...، اشكالات خطوط مخابراتي، تاخير در پاسخگويي شركتهاي خارجي فراهم كننده خدمات درخواستي مندرج در اين فرم به هر ميزان زماني، ممنوعيت به كارگيري اينترنت در خارج يا داخل كشور، جنگ، اغتشاش، اعتصابات، تغيير در قوانين داخلي يا خارجي، اجبار شركتهاي بين المللي جهت دريافت مبالغ اضافي جهت پايدار ماندن خدمات مربوط به ميزباني وب، تغييرات در قوانين ارزي، اقتصادي، واردات و صادرات، تغييرات نرخ ارز و از اين قبيل (كلا شرايط خارج از قدرت و اراده هاست نتورک) اشاره نمود.
7. اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنين عمليات الكترونيکي ضبط شده در سيستم كامپيوتري هاست نتورک در مقابل ادعاي کاربران، سند و دليل معتبر خواهند بود
8. هاست نتورک مي تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن اين قرار داد تغيير ايجاد کند. اين وظيفه شماست که با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن مي توانيد درخواست قطع سرويس خود را نماييد، در غير اين صورت تمام پيامدهاي احتمالي آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامي موارد فوق از سوي شما خواهد بود.
طراحی و برنامه نویسی:
1- کل مبلغ سفارش میبایست به صورت کامل قبل از شروع کار طراحی و برنامه نویسی پرداخت شود.
2- بعد از گذشت 30 درصد پروژه،پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و به مشترک نمایش داده میشود و در صورت داشتن مشکل و ایراد مشترک میبایست موارد را به شرکت اعلام نمائید جهت بررسی و حل مشکل از طرف شرکت
3- بعد از گذشت 60 درصد از پروژه،،پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و به مشترک نمایش داده میشود و در صورت داشتن مشکل و ایراد مشترک میبایست موارد را به شرکت اعلام نمائید جهت بررسی و حل مشکل از طرف شرکت
4- بعد از تکمیل پروژه کل پروژه بر روی سایت شرکت قرار گرفته و مشترک 48 ساعت جهت بررسی سیستم زمان دارد و در صورت وجود مشکل میبایست مراتب را به شرکت اعلام نماید در غیر اینصورت پروژه به همان صورت نمایش داده شده تقدیم خواهد شد
5- در صورت تحویل کامل طبق بند 4 به مشترک در صورت نیاز به تغییر یا هر عمل دیگر بر روی سیستم لازم به پرداخت هزینه اعلامی شرکت میباشد
6- بعد از سفارش تحت هیچ شرایطی امکان لغو پروژه از سمت مشترک وجود ندارد
7- در صورت عدم اجرای پروژه در تایم اعلامی شرکت و عدم تحویل در تایم اعلامی به مشترک شرکت تا ده روز میتواند تاخیر داشه باشد و به ازای هر روز تاخیر 1.5 درصد از مبلغ پروژه عودت خواهد شد
8- در صورت تاخیر بیش از مدت بند 7 مشترک مجاز است پروژه را لغو و کل هزینه واریزی را دریافت نماید.
9- کل طرح و ایده میبایست قبل از سفارش اعلام شود و در صورت اعلام بعد و یا هنگام انجام پروژه شرکت مجاز است هزینه مجزا دریافت نماید
10- پروژه های سفارشی از طرف مشترک کد باز میباشد
11- پروژه های اماده شرکت به صورت کد بسته میباشد
12- در صورت حذف کپی رایت شرکت از پروژه های انجام شده شرکت هیچگونه خدماتی به پروژه ارایه نخواهد داد و ارایه مجدد خدمات مستلزم پرداخت جریمه اعلایم شرکت میباشد. به دلیل ماهیت بر خط بودن پروژه ها در صورت هرگونه هک و یا نفوذ در سایت طراحی و برنامه نویسی شده شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد و صرفا در صورت امکان بررسی های لازم را برای حل مشکل خواهد کرد
13- پروژه های لایسنس دار میبایست مطابق با نوع لایسنس مورد استفاده قرار گیرد هرگونه تلاش برای ایجاد اختلال در لایسنس جرم محسوب شده و شرکت میتواند مراتب را از مراجع قضایی پیگیری کند
14- پروژه های آماده قفل شده میباشد و هر گونه تلاش برای باز کردن قفل نرم افزاری پروژه ها جرم و شرکت حق پیگرد قانونی را خواهد داشت
15- بعد از خرید پروژه های آماده و تحویل به مشتری مشترک حق لغو پروژه را ندارد
16- زمان استاندارد برای تحویل پروژه های آماده 2 الی 72 ساعت کاری میباشد
17- لغو پروژه اماده خریداری شده و عودت هزینه صرفا در صورت عدم تحویل شرکت تا دو ساعت بعد از سفارش میسر است.
18 - مدت زمان پشتیبانی رایگان اسکریپت های آماده
مدت زمان پشتیبانی رایگان : 12 ماه از تاریخ خرید
هزینه تغییر دامین اسکریپت بعد از دوره پشتیبانی رایگان : هر بار 15 هزار تومان
هزینه تغییر مالکیت در پنل هاست نتورک : هر بار 25 هزار تومان
تعهد:
1- قیمت سرویس های ارائه شده در چند بخش برای خریدارد قابل رویت بوده و خریدارد کاملا اگاهانه نسبت به خرید اقدام میکند این قیمت ممکن است نسبت به شرکت های دیگر کم و یا زیاد باشد به دلیل خصوصی بودن شرکت هاست نتورک عملیات قیمت گذاری کاملا در اختیار شرکت بوده و کاربر نمیتواند بعد از خرید کالا به هر دلیل به علت قیمت پایین یا بالا نسبت به مراکز دیگر درخواست لغو سرویس نمایند کاربر هاست نتورک متعهد میشود ضمن اگاهی ازکلیه مفاد و قوانین شرکت قیمت های موجود و قوانین را با عضویت در سایت تایید کرده است.
2. هاست نتورک مي تواند در هر زمان بدون اطلاع قبلي در متن اين قرار داد تغيير ايجاد کند. اين وظيفه شماست که با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن مي توانيد درخواست قطع سرويس خود را نماييد در این صورت گارانتی شامل نخواهد شد، در غير اين صورت تمام پيامدهاي احتمالي آن بر عهده شما خواهد بود. ارسال فرم سفارش به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامي موارد فوق از سوي شما خواهد بود.
3- در صورت عضویت یک فرد حقیقی یا حقوقی با چند اکانت و هویت های جعلی یا یکسان یا مختلف هاست نتورک مجاز به قطع دسترسی اکانت ها و یا کنسل نمودن کلیه سرویس ها یا جریمه نقدی میباشد